У 2023/2024 навчальному році заклад освіти працює над науково-методичною проблемою:«Формування компетентності вчителя й учня шляхом створення інноваційно-освітнього простору в контексті розбудови Нової української школи»

Виховна тема: «Формування і розвиток компетентної, освіченої, духовно багатої, свідомої особистості, конкурентоспроможної в сучасному житті шляхм ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей»

КРЕДО: якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, бачити біля себе чесних, справедливих і добрих людей, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини.

/Files/images/МР.png/Files/images/МР 1.png/Files/images/МР 2.png/Files/images/МР 3.png/Files/images/МР 4.png

Склад Методичної ради закладу:

Голова ради – заступник директора з навчально-виховної роботи Літвінова Ганна Олексіївна
Члени методичної ради школи:
Гуменюк Н.В. – учитель англійської мови; голова методичного об'єднання класоводів та класних керівників;
Артюх О.М. - голова методичного об'єднання суспільно-гуманітарних дисциплін;
Попова Н.М. - голова методичного об'єднання природничо-математичних дисциплін;
Юденкова Т.М. - голова методичного об'єднання вчителів початкових класів;
Попова Л.В. – голова методичного обєднання вчителів мистецько-технологічних дисциплін;
Москальов І.О. – педагог-організатор;
Журба А.М. - соціальний педагог;
Стельмах Н.О. -практичний психолог.

Завдання та Основні функції методичної ради:

Ø Підвищувати рівень майстерності вчителів , мотивації вчителів та учнів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю, самовдосконалення;
Ø - Забезпечувати випереджувальне науково – методичне інформування членів педагогічного колективу та учнів;
Ø - Проводити аналіз професійних знань, умінь вчителів, у зв’язку із змінами у завданні та змісті освіти в Україні;
Ø - Координувати колективні форми і методи роботи та самоаналізу з метою підвищення педагогічної майстерності вчителів;
Ø - Розробляти систему заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу вчителів, впровадження досягнень передового педагогічного досвіду, інновацій та забезпечити їх практичну реалізацію.
Ø - Участь в атестації вчителів;
Ø - Координація діяльності роботою з рай методичним кабінетом;
Ø - Консультування вчителів;
Ø - Науково – методичне інформування вчителів;
Ø - Вивчення і аналіз практичної освіти;
Ø - Вивчення професійного рівня вчителів і творчих здібностей учнів;
Ø - Стажування молодих вчителів;
Ø - Масові заходи з вчителями та учнями.
Кiлькiсть переглядiв: 92

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.