«Калейдоскоп професій»

Гра для учнів 2-4 класів.

Ведучий .

Професійбезліч є цікавих
Але свою вгадати як?
Щоб добре діло й добра справа
Прославили тебе в віках.

Ведучий .

Сьогодні, як вивжездогадались, ми будемоговорити про професії.

Ведучий .

Чизамислювалисьви коли-небудь над тим, скільки людей працює, щоб ми були нагодовані, одягнуті, взуті, щоб вдома у нас було світло вечорами і тепло у холодну погоду, щоб у ваших портфелях були книжки і зошити, щоб вечорами ми могли слухатимузику і дивитисятелевізор?

Відео про професії.


Ведучий .

На веселійгрі сьогодні
Раді ми вітати вас!
Запитань цікавих низку
Ви почуєте від нас.
Запитаєм для порядку:
Чи до григотовіви?
Тож, назвіть себе спочатку.
В нас команд сьогоднідві!

Ведучий.

Ми раді вітати сьогодні на святі наших гостей, які допоможуть визначити кращих знавців професій.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведучий .

Прошу команд представитися і сказати свій девіз.

Командипредставляються

Перша команда – "Кмітливчики"

Кмітливцівсьогодні
Узалі багато!
Гру – вікторину
Можнапочати!

Девіз:

"Хто веселий і кмітливий, той всі

труднощіподолає".

Ведучий .

Просимо до слова другу команду.

Друга команда–"Розумники"

Ми розумниківкоманда,
Ми попереду завжди!
На цю гру берем з собою
Розум, старання назавжди!

Девіз:

"Один за всіх, і всі - за одного".

Ведучий .

Той, хто професій не знає,

Часто в житті «блукає».

Марно ви часу не гайте,

Професій більше пізнавайте.

Ведучий . І тур.

Починаєм перший тур.

Команди по черзі повинні відгадати професію про яку йдеться мова.

За правильну відповідь команда отримає 1 бал.

Увага на екран.

В. Відгадай професію.

1.БУДІВЕЛЬНИК

новий дім

Збудував на

радість всім.

2.По дну морському

Стрімко крокує

ВОДОЛАЗ

Скарби знаходить там він,

І вже не перший раз.

3.ВЕТЕРИНАР

тваринлікує -

За здоров'ямїхслідкує

4. ЖУРНАЛІСТ

інтерв'ю

У рибалкибере:

- Розкажи, як спіймав

Тицю щуку і де?

5. ХОКЕЇСТ

відмінно грає -

П’яту шайбу забиває

6.ЛИСТОНОША

нам приніc

Двіпосилки та ще й лист

7. КУХАР

запрошує

Всіхнаобід.

Страви смачні -

Пообідатислід!

8.ЛІКАР

уважно

оглянув дитину,

Каже: "Потрібні

тобівітаміни!"

9. ОФІЦІАНТ

приніс нам

страви -

Два тістечка,

щесік і каву.

10. СПІВАК

високу

Ноту взяв

І слухачів

Зачарував.

11. ФУТБОЛІСТ

Штрафний пробив -

У ворота м'ячвлетів.

М’яч один – їхдвадцять два,

Йде на поліжвавагра!

12. ШАХТАР

відпраці

чорним став,

Весь день вугіллядобував.

Ведучий.

Просимо журі оголосити бали за І тур. А спочатку ми послухаємо вірші про професії, які розкажуть учні.

Учні розказують вірші.

Ведучий.ІІ тур

Дякуємо за ці чудові вірші, було дуже цікаво послухати їх. Займіть будь ласка свої місця в залі.

Починаємо ІІ тур.

З поданих букв утворіть назви професій. Головною умовою є правильно назвати професію.

Продавець, кравець, листоноша, вчитель.

Ведучий.

А поки наші команди працюють….Гра з глядачами.

Запрошуємо 12 учнів. Кожен отримує карточку. На деяких картках написані професії, на інших слово, яке, на його думку, тісно пов’язане з цією професією. Ваше завдання знайти назву професії та три пояснення до неї.

Ведучий.

Час пішов.

Вони отримують від ведучого картку з певним словом (назва професії) Кожен з трьох гравців повинен назвати ще одне поняття – слово, яке, на його думку, тісно повязане з даним і допоможе відгадати, що написано на картці.

Хлібороб – поле, пшениця, комбайн.

Регулюварник – дорога, світлофор, транспорт.

Бібліотекар – книга, читання, сторінки.

Рибалка – риба, гачок, вудочка.

Шофер – автомобіль, вантаж, колеса.

Перукар – ножиці, дзеркало, щітка для волосся.

Ведучий.

Просимо всіх сісти на місця. Увага!

Команди назвіть професії, які ви отримали шляхом складання букв.

Ведучий.

Просимо назвати команду «Кмітливчики».

Тепер команда «Розмники».

Ведучий.

Журі просимо оголосити бали за ІІ Тур.

Ведучий.

ПочинаємІІІ тур.

Командам необхідно назвати якомога більше професій на певну букву. Одна професія – один бал.

Щоб дати рівні шанси професії називаємо по черзі. Спочатку одна команда – свою назву професії, потім інша – на свою букву.

(Команди «Витягають» букву і на неї називають чим більше професій).

Ведучий.

ІУ тур казка і професія.

За професіями героїв казок, вгадайте яка це казка.

1. На прохання дідуся героїня казки спекла кондитерський виріб, який згодом від них втік

2. Справжній він ветеринар, звірів він всіх рятував.

3. Він муки намолотив, хліба доброго зробив.
Це наш півник – хлібороб. І це казка –

4. Вони справжні кухарі.
Тільки з'їсти не змогли

5. Три брати будівельники були.
Всі будинки будували, тільки два з них поламали, лиш із цегли був міцний.

6. Теслярем він був майстерним. Збудував і полетів. Хоч насправді не літає апарат цей по життю.

7. Цей дідусь був агрономом. Виростив таку рослину, ледь подужали сім’єю, але витягли її.

8. Сьогодні її назвали б соціальним працівником. Провідувати хворих, приносити їм їсти та допомагати по господарству.

Підсумок .

Ведучий.

Ось добігає кінця наша з вами гра. Сьогодні ми згадали професії та їх особливості.

- Підсумовємо бали. За кількістю зірок визначаємо переможця гри. Вручення грамот.

Ось вже б'є Годинник Часу,

Час настав прощатися.

До побачення.

Запас.

■Перед ким всі люди знімають шапки?
(Перед перукарем.)

■Хто на всі руки майстер?
(Перчаточник.)

■Хто горить на роботі?
(Пожежники.)

■Хто збирає будинок по цеглинці?
(Каменяр.)

■Хто виносить сміття з хати?
(Прибиральниця, технічка.)

■Найсолодший майстер - це... Хто?
(Кондитер.)

■Хто не сіє, не оре, а за врожай відповідає?
(Агроном.)

■Носильник в ресторані - це... Хто?
(Офіціант.)

Кiлькiсть переглядiв: 1000

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.