Моніторинг результатів ЗНО-2017

Географія

У 2016-2017 н.р. писав ЗНО лише один учень.

Він зовсім не впорався із завданнями на географічні координати, топографічною картою, розою вітрів, картами України про визначення водної ерозії, правилами розміщенням підприємств, графіками на видобуток корисних копалин, туристичними маршрутами, політичною картою світу, легендою карти, щодо участі країн у міжнародному поділі праці,не показав знань з тем, що стосуються природних явищ. Крім того, не впорався із практичним завданням на визначення місцевого часу, азимуту. Отже ,учень мав слабкі знання за курс 6 класу «Загальна географія», не вмів користуватися топографічною картою, погано орієнтувався у картах України і не визначив місця родовищ корисних копалин.

На 29 завдань учень дав 100% відповідей. Також виникли проблеми із завданнями, що пов’язані з курсом 9 класу «Економічна географія України». Проте учень мав добрі знання за курс 6 класу з теми «Оболонки Землі», 7 класу- «Материки та океани», курс 10 класу -«Загальна географія».

Біологія

У 2016-2017 н.р. роботу писало 11 учнів.

Ніхто не впорався із завданнями 1, 3, 17, 34, 34. Це говорить про те,що учні не мають знань з теми про методи біологічних досліджень, будову одноклітинних організмів, не вміють розв’язувати задачі на закони Г. Менделя, не знають стадії розвитку ланцетника. Також учні показали слабкі знання з енергетичної цінності продуктів харчування, будови хромосом, хімічним складом бактерій, зі схеми скелетного м’язу та особливостей будови серця людини.

Більше ніж, як на 50 відсотків учні впоралися із завданнями, що пов’язані з описом органічних речовин, фазами фотосинтезу, вірусними захворюваннями, будовою тканин рослин, описом тварин, характеристиками сенсорних систем, будовою органів людини.

100% учнів дали правильну відповідь лише на одне запитання, що пов’язане з першим законом Г.Менделя.

Отже, при підготовці учнів до складання ЗНО необхідно звернути увагу на розв’язування задач з генетики, будови хромосом, на більш детальну будову бактерій та вірусів. Приділяти увагу роботі зі схемами, малюнками, що пов’язані з анатомією людини.

Історія

У 2016-2017 н.р. ЗНО з історії України писало 11 учнів.

Частина 1

Історія України ХХ-ХХІ століття

Завдання 1-23 мали чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний.

Завдання 1 не виконав жоден учень. Це вказує на те, що учні не з’ясували значення терміну «антисемітизм».

Завдання 2-8, 10-12,14,16,18,20-23 були виконані менше, ніж на 50%.

Завдання 9,13,15,19 –виконані більше, ніж на 50%

У завданнях 24-26 потрібно було до кожного з чотирьох рядків інформації, позначених цифрами, дібрати один варіант, позначений буквою.

Завдання 24 виконали 34.1% учнів. Завдання 25 виконали 18,2 % учнів. Завдання 26 виконали 22.7 % учнів.

Учні не змогли правильно встановити відповідність між діячами та іх характеристикою, роком та подією, коли вона відбулася, між подією та її наслідками.

У завданні 27-28 потрібно було розташувати події в хронологічній послідовності.

Завдання 27 виконали 21,2% учнів. У цьому завданні учні не змогли правильно розташувати у хронологічній послідовності обрання діячів на посаду.

Завдання 28 виконали 18.2% учнів. Під час виконання даного завдання в учнів виникли труднощі у роботі з карикатурами.

Завдання 29-30 мали сім варіантів відповідей, серед яких лише три правильні.

Завдання 29 виконали 39.4% учнів.

Учні не з’ясували значення термінів та їх відношення до запропонованої події.

Завдання 30 виконали 66.7% учнів.

Частина 2

Історія України від найдавніших часів до кінця ХІХ століття

Завдання 31-53 мали чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний.

Завдання 33-38,41-44,46-49,51-53 були виконані менше, ніж на 50%.

Завдання 40 та 50 не виконав жоден учень. Лише завдання 32 та 45 виконали більше, ніж 50% учнів.

У завданні 54-56 до кожного з чотирьох рядків інформації, позначених цифрами, потрібно було добрати один правильний варіант.

Завдання 54 виконали 31.8% учнів. У них виникли труднощі під час встановлення відповідності між уривком з історичного джерела та його назвою.

Завдання 55 виконали 29.5% учнів, а завдання 56 – 18.2% учнів . Під час виконання даних завдань в учнів виникли труднощі щодо встановлення відповідності між подіями та наслідками та у співвідношення дати та події.

У завданнях 57 та 58 потрібно було розташувати події у хронологічній послідовності.

Завдання 57 виконали 18.2% учнів, а завдання 58 -24.2% учнів.

Завдання 59-60 мали сім варіантів відповідей, серед яких лише три правильні.

Завдання 59 виконали 60% учнів, завдання 60 виконали 48,5% учнів.

Під час підготовки до ЗНО потрібно звернути більше уваги на роботу з термінами, карикатурами, історичними джерелами та картами. Також потрібно посилити роботу над розвитком в учнів навичок розташовувати події у хронологічній послідовності, співвідносити події з наслідками.

Українська мова і література

У 2016-2017 н.р. в Низівській ЗОШ І-ІІІ ступенів було 11 учнів, ЗНО складали 11 учнів. Усі школярі підтвердили свій рівень навчальних досягнень.

Учні 11 класу добре засвоїли такі теми з української мови(за завданням ЗНО частина1):

«Групи слів за значенням»(90,0%)», «Написання голосних у коренях слів»(81,8%),»Діалог»(81,8%).

З української літератури( частина 2) набрали 100% за знання частин сюжету та визначення їх у творі. Частково засвоїли теми з української мови(частина1): «Фразеологія»(79.5%), «Текст»(63,6),

«Форми слова»(54,5%), «Граматичний зв'язок у реченні»(54,5%).

Не зовсім досконало учні знають теми з української мови( із завдань частини 1): «Наголос у словах»(18,2%), «Лексична помилка»(18,2%), «Редагування речень»((,1%), «Написання апострофа»(9,1%), «Написання слів іншомовного походження»(0,0%), «Спрощення в групах приголосних»(0,0%), «Відокремлені означення»(18,2%),

Були допущені помилки у 2 частині завдання( з української літератури). Учнями11 класу не засвоєні такі теми: «Літописні оповідання» з розділу «Давня література»(18,2%).Школярі не орієнтуються у визначенні та співставленні таких понять: цитата з твору- назва, опис героя-назва твору(9,1%),картина художника- літературний твір, автор(9,1%), уривок із твору- літературний напрям(18,2%).

У власних висловлюваннях(частина 3) учні набрали низькі бали: 58-3а(0,0%),58-3б(9,1%),58-6б(18,2%).

Отже, під час підготовки учнів до складання ЗНО необхідно систематизувати повторення вивченого матеріалу за розділами: «Фонетика », «Лексика», «Синтаксис», «Фразеологія».

Кiлькiсть переглядiв: 457

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.